Search:

Type: Posts; User: oueyeblack

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Terry Wilson is gonna be a stud, had a chance to...

    Terry Wilson is gonna be a stud, had a chance to watch him a lot last year and plan on it this year also. True dual threat, kid has the goods
  2. Replies
    72
    Views
    9,765

    Offer: Uhhhh...this ain't Penn State bro

    Uhhhh...this ain't Penn State bro
  3. Not that great a pitcher to a tired pitcher plus...

    Not that great a pitcher to a tired pitcher plus no bats= we need SOONER MAGIC!!!
  4. Somebody better find their sticks, Hawkins is a...

    Somebody better find their sticks, Hawkins is a better pitcher than Hamilton and Oregon is better than ULL
  5. 8:30 on Thursday

    8:30 on Thursday
  6. Much credit to Patty and the girls. After winning...

    Much credit to Patty and the girls. After winning last year and losing what we lost and the bad start to the year, I wasn't certain they'd be getting back to OKC. They deserve all the props in the...
  7. It's just the women's programs that wear that...

    It's just the women's programs that wear that blue @ostrich
  8. The good news is we are hitting her today she is...

    The good news is we are hitting her today she is bound to break down after a couple more for a big inning
  9. Yup that error is gonna be the killer

    Yup that error is gonna be the killer
  10. They better start feelin it or it's gonna be a...

    They better start feelin it or it's gonna be a really long night
  11. Kelsey is pitching lights out since the homer...

    Kelsey is pitching lights out since the homer we've got to find a way to get the bats goin and give her some help
  12. If we win one of two tomorrow to make it to the...

    If we win one of two tomorrow to make it to the wcws this is easily Patty's best coaching job

    Sent from my Galaxy S4
  13. Brittney Williams!!

    Brittney Williams!!
  14. On ESPNU

    On ESPNU
  15. Uh oh rain delay, I'm having visions of...

    Uh oh rain delay, I'm having visions of OU/Alabama 2012:-/
  16. That was not a strike, but it was close gotta...

    That was not a strike, but it was close gotta give yourself a chance and protect the plate
  17. Hamm quit from what I understand. Hopefully we...

    Hamm quit from what I understand. Hopefully we won't have pitching depth problems in the future though, lots of them coming in in the next two to three classes such as Paige Parker, Brittany Finney,...
  18. Dear softball gods, please give Kelsey her mojo...

    Dear softball gods, please give Kelsey her mojo back! -tia (says all sooner softball fans)
  19. I'm pretty sure California Sooner is right guys. ...

    I'm pretty sure California Sooner is right guys. That was a lefty that hit that two run homer (Miller) which wouldn't be Townsend and also according to the box score Townsend didn't even have a hit.
  20. Too close for comfort that's Bedlam for ya. Gotta...

    Too close for comfort that's Bedlam for ya. Gotta get this last win and hope for a top 8 seed in the tourney!
  21. And I will agree with you on that. May have went...

    And I will agree with you on that. May have went too far with the "nothing special" part, but her year has probably been substandard to herself as much as it has been to me. And I truly believe she...
  22. No not trolling at all. I'd agree that for the...

    No not trolling at all. I'd agree that for the past two years Chamberlain has been the best hitter in softball hands down, but I judge on a year to year basis and this year she has not been the best....
  23. Chamberlain WAS the best hitter in softball. ...

    Chamberlain WAS the best hitter in softball. Let's be real here, even before her injury she wasn't doing anything special. The best hitter in softball right NOW is Sierra Romero from Michigan and...
  24. I think I'd consider subbing someone in with a...

    I think I'd consider subbing someone in with a sub .300 batting average for a player who was a candidate for Big 12 POY and hitting over .400, a very big blow
  25. For those who haven't heard we took a major blow...

    For those who haven't heard we took a major blow this weekend as Kady Self has torn her ACL
  26. 45-10 would be an outstanding accomplishment for...

    45-10 would be an outstanding accomplishment for this team considering how they began the year, and the best news is that they just keep getting stronger. Definite postseason sleeper.
  27. 13 straight. Need one of the next two games...

    13 straight. Need one of the next two games versus Baylor to keep the top spot in conference. With how well we are playing without Lo, I can't wait to see what transpires when she gets healthy and...
  28. Replies
    54
    Views
    2,489

    Idk what it is with Lester but the dude has been...

    Idk what it is with Lester but the dude has been seriously regressing, maybe he's injured? Also @61sooner I think that Brewer will also score some points at nationals and am of the opinion that we...
  29. Thread: Pro Bowl

    by oueyeblack
    Replies
    24
    Views
    911

    GK put in some work too!

    GK put in some work too!
  30. Ranked #2 preseason! Anyone else ready for a...

    Ranked #2 preseason! Anyone else ready for a repeat?!
  31. Replies
    54
    Views
    2,489

    I think this lineup is pretty set, I am still of...

    I think this lineup is pretty set, I am still of the opinion that we should have let Oliver Pierce wrestle 141 because I have no confidence in Lester
  32. Replies
    54
    Views
    2,489

    Didn't seem like it, kid manhandled him

    Didn't seem like it, kid manhandled him
  33. Replies
    54
    Views
    2,489

    I watched the duel and I was highly unimpressed...

    I watched the duel and I was highly unimpressed with most of our wrestlers sans Cody Brewer. It was probably just an anomaly since it was the first match back in a month along with being in a higher...
  34. 9

    9
  35. Replies
    1,165
    Views
    61,302

    Two times! ! Sent from my Galaxy S4

    Two times! !

    Sent from my Galaxy S4
  36. Replies
    1,165
    Views
    61,302

    Anyone else ready for the big rematch this...

    Anyone else ready for the big rematch this weekend? !

    Sent from my Galaxy S4
  37. Replies
    50
    Views
    1,881

    I dont think Maple needs to switch, they need to...

    I dont think Maple needs to switch, they need to let Oliver Pierce drop down to 141 and not redshirt him

    Sent from my Galaxy S4
  38. That was such an awesome dual it was electric in...

    That was such an awesome dual it was electric in mcasland, hopefully maple and lester will hold up their end next time, both need to get in better condition

    Sent from my Galaxy S4
  39. Replies
    54
    Views
    2,489

    I will def be there for Bedlam, should be pretty...

    I will def be there for Bedlam, should be pretty epic
  40. Replies
    1,354
    Views
    133,392

    I'm pretty sure his last game was somewhere...

    I'm pretty sure his last game was somewhere closer to 300 yards and 7 touchdowns
  41. Replies
    54
    Views
    2,489

    Great win vs Hofstra today, Howe and Rutt are...

    Great win vs Hofstra today, Howe and Rutt are beasts

    Sent from my Galaxy S4
  42. Replies
    110
    Views
    5,019

    I hate how he always looks to the past "I think...

    I hate how he always looks to the past "I think only 4-5 teams have won as much as we have over the last 5 years"...I could give a good got damn about the past, now is what matters and right now this...
  43. Replies
    54
    Views
    2,489

    I believe that Matt has graduated so we don't...

    I believe that Matt has graduated so we don't have him. Couldn't tell ya why they moved Maple
  44. Replies
    54
    Views
    2,489

    I was watching on the live video feed they had....

    I was watching on the live video feed they had. Couple things I noticed...Howe is a beast, Lester seems more comfortable at 141, Deangelis seems much more improved. I think Chaid is gonna be pretty...
  45. Replies
    73
    Views
    5,178

    Recipe?!

    Recipe?!
  46. Replies
    57
    Views
    1,144

    Poll: Galaxy S4, thanks to whomever in the android...

    Galaxy S4, thanks to whomever in the android thread put me on to this phone, it's awesome
  47. Replies
    22
    Views
    833

    FML

    FML
  48. Replies
    29
    Views
    1,254

    If Sanchez has another game like he did against...

    If Sanchez has another game like he did against Tech, we're ****ed!
  49. Replies
    73
    Views
    5,178

    What is pastalaya?

    What is pastalaya?
  50. Replies
    174
    Views
    5,317

    I'm selling one ticket, $80, section 10 row 2 to...

    I'm selling one ticket, $80, section 10 row 2 to whomever wants to #createaruckus with me
Results 1 to 50 of 114
Page 1 of 3 1 2 3