Search:

Type: Posts; User: silverwheels

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Replies
    180
    Views
    7,224

    5, 2, 4, 1, 3, 6

    5, 2, 4, 1, 3, 6
  2. Replies
    1,220
    Views
    34,088

    http://www.youtube.com/watch?v=M-SfKRcVqXg

    http://www.youtube.com/watch?v=M-SfKRcVqXg
  3. Replies
    8,019
    Views
    145,335

    I always get all tingly when I get confirmation...

    I always get all tingly when I get confirmation of how good I am at manipulating people. Part of it is also the alcohol, but still...
  4. Replies
    998
    Views
    26,933

    I guess we'll agree to disagree.

    I guess we'll agree to disagree.
  5. Replies
    998
    Views
    26,933

    Uh, it's the planet of the apes, not humans....

    Uh, it's the planet of the apes, not humans. They're supposed to be the stars. Andy Serkis was phenomenal as Caesar.
  6. Replies
    1,220
    Views
    34,088

    http://www.youtube.com/watch?v=17XFlEPM-So

    http://www.youtube.com/watch?v=17XFlEPM-So
  7. Replies
    998
    Views
    26,933

    Yeah I was mostly cheering for the apes in this...

    Yeah I was mostly cheering for the apes in this one, except for that Koba ****.
  8. Replies
    1,298
    Views
    33,377

    this weather is my JAM!

    this weather is my JAM!
  9. Replies
    1,220
    Views
    34,088

    The New ****ographers - "War on the East Coast" ...

    The New ****ographers - "War on the East Coast"


    http://www.youtube.com/watch?v=WMcumbSMY_8
  10. Replies
    998
    Views
    26,933

    Dawn of the Planet of the Apes: 9/10. Rise was...

    Dawn of the Planet of the Apes: 9/10. Rise was pretty good, but this was better. Keri Russell has barely aged a day since Felicity, though. Still gorgeous.
  11. Replies
    1,668
    Views
    22,146

    Damn, I'll be at work for tomorrow's game and at...

    Damn, I'll be at work for tomorrow's game and at a curling thing for the Final.
  12. Replies
    998
    Views
    26,933

    Yeah, next summer is going to be big, though,...

    Yeah, next summer is going to be big, though, even without Batman vs. Superman.
  13. vinegar strokes

    vinegar strokes
  14. Thread: Lucy

    by silverwheels
    Replies
    24
    Views
    448

    Looks like a slightly less shitty version of...

    Looks like a slightly less shitty version of Limitless, and I only say that because of ScarJo.
  15. Replies
    5,436
    Views
    722,009

    what the **** is a guitar?

    what the **** is a guitar?
  16. Replies
    5,436
    Views
    722,009

    $39,207 right now

    $39,207 right now
  17. Replies
    8,019
    Views
    145,335

    pfft...i sell plasma for heroin

    pfft...i sell plasma for heroin
  18. Replies
    26
    Views
    630

    http://www.youtube.com/watch?v=Q7ppc-08VG4

    http://www.youtube.com/watch?v=Q7ppc-08VG4
  19. Replies
    998
    Views
    26,933

    For a low budget sci-fi/action movie based on a...

    For a low budget sci-fi/action movie based on a phenomenal post-apocalyptic French graphic novel from over 30 years ago, it was damned good.
  20. Replies
    998
    Views
    26,933

    Snowpiercer: 10/10.

    Snowpiercer: 10/10.
  21. Replies
    8,019
    Views
    145,335

    #turnt

    #turnt
  22. Replies
    1,668
    Views
    22,146

    Don't see how Belgium is going to score if they...

    Don't see how Belgium is going to score if they can't even connect passes in the final third. Terrible so far.
  23. Seemed like the perfect time to use music by...

    Seemed like the perfect time to use music by Explosions in the Sky but whatevs.
  24. Replies
    1,668
    Views
    22,146

    Neymar done with a broken vertebra. Germany vs....

    Neymar done with a broken vertebra. Germany vs. Netherlands in the Final. Argentina vs. Brazil for third.
  25. Replies
    1,668
    Views
    22,146

    weak goal

    weak goal
  26. Replies
    635
    Views
    21,050

    Oooh, a gay joke. How original. I guess this is...

    Oooh, a gay joke. How original. I guess this is where I turn it into a gay **** joke and say I'm going to violently sodomize your anus before using it as a urinal.
  27. Replies
    635
    Views
    21,050

    You too, sugar tits.

    You too, sugar tits.
  28. Replies
    635
    Views
    21,050

    The alts are pretty clearly not white.

    The alts are pretty clearly not white.
  29. Replies
    5,436
    Views
    722,009

    Not where I live.

    Not where I live.
  30. Replies
    5,436
    Views
    722,009

    NOPE. That's why I shit on the ground....

    NOPE.


    That's why I shit on the ground. Outside. Like an animal.
  31. This shit makes my head hurt.

    This shit makes my head hurt.
  32. Replies
    635
    Views
    21,050

    Nice! I'll be ordering one here soon.

    Nice! I'll be ordering one here soon.
  33. Replies
    635
    Views
    21,050

    I want one of those base layer shirts as a...

    I want one of those base layer shirts as a t-shirt.
  34. Replies
    635
    Views
    21,050

    Meh, I'm becoming ambivalent to all of this...

    Meh, I'm becoming ambivalent to all of this uniform nonsense that's been taking over sports for the past 1/2 decade or so. It's not going away. Besides, I don't play the damn game. Let those who do...
  35. Replies
    75
    Views
    1,147

    "Amazon Women in the Mood" is probably the...

    "Amazon Women in the Mood" is probably the funniest episode of any animated show I've ever seen. Zapp Brannigan is one of the all-time animated greats.


    https://www.youtube.com/watch?v=eCdrUW--Jic
  36. Replies
    8,019
    Views
    145,335

    Being called a "functioning alcoholic" is a...

    Being called a "functioning alcoholic" is a flattering insult. Yeah, I drink a lot, but I get my shit done.
  37. Yeah, I like "The Palace on the Prairie".

    Yeah, I like "The Palace on the Prairie".
  38. Replies
    75
    Views
    1,147

    He relies way too much on pop culture references...

    He relies way too much on pop culture references which will be outdated in 5 years. And other people make better sex/poop jokes. He's a hack.
  39. Replies
    75
    Views
    1,147

    Seth MacFarlane is hilarious if you're 15.

    Seth MacFarlane is hilarious if you're 15.
  40. Replies
    75
    Views
    1,147

    BBT tries to be a geek show but it still seems to...

    BBT tries to be a geek show but it still seems to get most of its laughs/popularity from generic sitcom clich├ęs instead of the characters' geekiness. If I'm going to watch a geeky show I'm watching...
  41. Replies
    317
    Views
    4,239

    I just like Heart of Midlothian for their name,...

    I just like Heart of Midlothian for their name, to be honest.
  42. Replies
    317
    Views
    4,239

    Oh yeah, they got relegated. Oh well, Scotland...

    Oh yeah, they got relegated. Oh well, Scotland should stick to rugby and corruption in the SPL.
  43. Replies
    317
    Views
    4,239

    Hearts is where it's at in Scottish soccer.

    Hearts is where it's at in Scottish soccer.
  44. Replies
    75
    Views
    1,147

    First two seasons of Scrubs > *

    First two seasons of Scrubs > *
  45. Replies
    317
    Views
    4,239

    I like baseball, too (at least at the ballpark or...

    I like baseball, too (at least at the ballpark or after the Midsummer Classic) but anyone who loves baseball and thinks soccer is boring is missing a few brain cells. Cases could be made for both...
  46. I like Beal a lot. I wonder how Lamb would be...

    I like Beal a lot. I wonder how Lamb would be doing on a team that started him and gave him more freedom and minutes. Guess we'll find out this year what he's really made of.
  47. That's weird. Didn't expect that. Then again, he...

    That's weird. Didn't expect that. Then again, he also acts as the primary ball handler for a lot of possessions, just like he did with OKC. Still waiting on him to put forth some defensive effort,...
  48. Replies
    317
    Views
    4,239

    ****in rock hard since the USA advanced out of...

    ****in rock hard since the USA advanced out of the toughest or 2nd-toughest group
  49. And it came out of nowhere. The lack of true...

    And it came out of nowhere. The lack of true centers isn't that surprising; the game is getting faster as players are getting more athletic. But I didn't expect the talent at the 2 to be as bad as it...
  50. It's sad when James Harden is the best SG in the...

    It's sad when James Harden is the best SG in the league. That position has fallen almost as far as a true center. The guy flops more than anyone on SA or Miami, doesn't pass, doesn't play defense,...
Results 1 to 50 of 220
Page 1 of 5 1 2 3 4