Search:

Type: Posts; User: H82Lose

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    34
    Views
    404

    trade down

    trade down
  2. Replies
    91
    Views
    984

    dear old balls, they have festivities for Easter...

    dear old balls, they have festivities for Easter now all weekend long. Gawd I love old people...
  3. Replies
    91
    Views
    984

    what? I did? I think you are just old man, I...

    what? I did? I think you are just old man, I don't know what you are talking about.
  4. Replies
    91
    Views
    984

    Sell ****ing weed ****...why does it matter what...

    Sell ****ing weed ****...why does it matter what I do for a living? What in the hell does that even have to do with this thread?
  5. Replies
    91
    Views
    984

    Cliff Claven, we will agree to disagree...I gotta...

    Cliff Claven, we will agree to disagree...I gotta go help the daughter hunts some eggs and roll some of these other kids, teaching her how to get ahead in life, #lifelessons
  6. Replies
    105
    Views
    893

    you better watch your mouth baby, you are money...

    you better watch your mouth baby, you are money baby...
  7. Replies
    91
    Views
    984

    Why do you act like you know everything on all of...

    Why do you act like you know everything on all of your posts? I don't give a **** if you believe me or not, and no I don't smoke. let me break it down for you dummy, it has SOMETHING to do with...
  8. Replies
    91
    Views
    984

    I think this is a case again of you talking about...

    I think this is a case again of you talking about shit that you have no idea what you are talking about. First, I do not smoke, and I actually think it makes you dumber...BUT with that said, I...
  9. lets go folks! money talks

    lets go folks! money talks
  10. Replies
    105
    Views
    893

    I loved Napoleon Dynamite "you gonna eat those...

    I loved Napoleon Dynamite "you gonna eat those tots"...and uncle rico is the shit
  11. I will donate a crisp $100 bill to LT and I swear...

    I will donate a crisp $100 bill to LT and I swear on that, or you can ban me, if you will ban ****hole bamasooner. I would rather read 100 posts from BoomerMagic and Okra than read one more post...
  12. Replies
    41
    Views
    832

    shit, links do not work

    shit, links do not work
  13. Replies
    30
    Views
    1,259

    I would not take that bet

    I would not take that bet
  14. Replies
    74
    Views
    3,029

    bamasooner does not approve this thread. in...

    bamasooner does not approve this thread.

    in other news: I think our D is going to be nasty!
  15. Replies
    105
    Views
    893

    wrong.

    wrong.
  16. Replies
    31
    Views
    2,814

    Prospect: regardless

    regardless
  17. Replies
    31
    Views
    2,814

    Prospect: regardless

    regardless
  18. Replies
    105
    Views
    893

    you seem like a fan...

    you seem like a fan...
  19. Replies
    105
    Views
    893

    Tropic Thunder...worst movie I have ever watched

    Tropic Thunder...worst movie I have ever watched
  20. Replies
    105
    Views
    893

    25- I guess I have ZERO taste in movies. ...

    25- I guess I have ZERO taste in movies. ****tail, roadhouse, radio, freddy got fingered...loved them
  21. Replies
    30
    Views
    447

    I guess?

    I guess?
  22. ABSOLUTELY FALSE! There are more OSU Fans and...

    ABSOLUTELY FALSE! There are more OSU Fans and Alums in Tulsa and it is not even close and never has been. Now, OSU's success in football has made these ****suckers buy more tags, car banners...
  23. Replies
    30
    Views
    447

    I got all caught up in the mermaids deal, I know,...

    I got all caught up in the mermaids deal, I know, I know...I am a fool, I guess I WANT to believe.

    my son came home from a class on "current events" and I guess there are some people in the world...
  24. Replies
    42
    Views
    2,551

    If we can have 9 kickers, then we can offer him...

    If we can have 9 kickers, then we can offer him just to get his brother.
  25. Replies
    77
    Views
    986

    absolutely.....

    absolutely.....
  26. Replies
    89
    Views
    2,391

    :alien::alien:

    :alien::alien:
  27. yep...

    yep...
  28. Thread: Poker Thread

    by H82Lose
    Replies
    7
    Views
    217

    http://regressing.deadspin.com/how-phil-ivey-beat-...

    http://regressing.deadspin.com/how-phil-ivey-beat-or-maybe-cheated-a-casino-for-mill-1562993963

    not hold em, but pretty good
  29. Replies
    49
    Views
    6,412

    wow.

    wow.
  30. Replies
    47
    Views
    830

    And of course the idiot served it up for the shit...

    And of course the idiot served it up for the shit hole aggie, and made her look smart
  31. Replies
    47
    Views
    830

    Shit...don't get that ****sucker over...

    Shit...don't get that ****sucker over here....3,2,1...nu uh, Alabama is better, but OU and Bama are both my teams, I have season tickets to OU
  32. Replies
    77
    Views
    986

    good one..dar dar dar...****ing old ****

    good one..dar dar dar...****ing old ****
  33. Replies
    16
    Views
    177

    so you LOVEEEEEEE OU, but yet you put stuff like...

    so you LOVEEEEEEE OU, but yet you put stuff like this in a post. Mother ****er I would love nothing more than to punch you right in your ****ing bama mouth. Oh and I don't want to derail the...
  34. how big was millard?

    how big was millard?
  35. were you two drinking together early this AM?

    were you two drinking together early this AM?
  36. Replies
    228
    Views
    10,095

    http://deadspin.com/police-victim-felt-pressured-n...

    http://deadspin.com/police-victim-felt-pressured-not-to-press-charges-agai-1561846633/1562339914/+barryap
  37. Thread: Don't look now

    by H82Lose
    Replies
    36
    Views
    1,656

    TK is NOTHING like AJ, NOTHING...but good job on...

    TK is NOTHING like AJ, NOTHING...but good job on turning this into YOUR Team thread. You have to be on cloud 9 though, signs of bama not killing it this year, so you can keep saying WE if OU has a...
  38. Replies
    508
    Views
    42,944

    My bad and I understand.

    My bad and I understand.
  39. Replies
    508
    Views
    42,944

    11 pages, but thanks for the recap. I think the...

    11 pages, but thanks for the recap. I think the guy deserves to serve jail time for sure, but did he **** your wife, gf, mom, sister? did he steal money from YOU? for some reason, you just seem to...
  40. LOL! damn good idea...

    LOL! damn good idea...
  41. Replies
    33
    Views
    768

    I do watch it at home, but it would be nice to...

    I do watch it at home, but it would be nice to get out of your house and watch the game and have a few...
  42. Could we set this up as a possible LT annual event?

    http://deadspin.com/team-mma-is-somehow-a-real-thing-now-and-its-****ing-1561331014
  43. Replies
    41
    Views
    717

    what is the other name he goes by? Okra? lol

    what is the other name he goes by? Okra? lol
  44. Replies
    41
    Views
    717

    While we are at it, what the hell ever happened...

    While we are at it, what the hell ever happened to that nutbag Danban? I still to this day think that is BoomerMagic
  45. Replies
    33
    Views
    768

    man that place is tiny...I mean I guess you could...

    man that place is tiny...I mean I guess you could go there but it is so small.
  46. Replies
    33
    Views
    768

    LOL..

    LOL..
  47. Replies
    33
    Views
    768

    yeah and then he will piss on me...then walk back...

    yeah and then he will piss on me...then walk back into the bar and laugh out loud while he surrounded by 10 woman....I can see it now, makes me sad that he would want to pee on me
  48. Replies
    11
    Views
    451

    on topic, I doubt I see this either...if I am...

    on topic, I doubt I see this either...if I am traveling and it is on DVD I might watch it.
  49. Replies
    33
    Views
    768

    Owasso would make a killing if a BWW came in...

    Owasso would make a killing if a BWW came in here, somewhere to watch the game and have some beverages. We have nothing like that currently
  50. Replies
    33
    Views
    768

    NO SHIT! wow! I have heard a couple of rumors...

    NO SHIT! wow! I have heard a couple of rumors that a BWW will be here and a Charlestons
Results 1 to 50 of 215
Page 1 of 5 1 2 3 4